7 navad za več sreče

Vsem nam je skupno, da si želimo biti zdravi, srečni in bogati. Vsak pa ima o tem svoje predstave. Ljudje imamo različne značaje in različno doživljamo srečo. Tu je sedem strategij, ravnanj, ki jih vključimo v svoj vsakdan za več sreče

1. Bodite v sedanjosti

Živite zdaj, v tem trenutku. Zavedajte se sedanjosti, saj je le ta resnična in edina realna. Preteklost je minila, ostajajp spomini, nebdar se ne more vrniti. Prihodnost pa bo takšna, kot jo pričakujete ali pa ne.

2. Imejte se radi

Zavedajte se, da ste sami sebi najpomembnejši, da ste dober človek, ki si zasluži ljubezen. Imejte se radi

3. Izogibajte se negativnih ljudi

Družite se z ljudmi, ki imajo pozitiven odnos do vas, ki vidijo vaše vrline in kvalitete. Iz svojega življenja črtajte vse osebe, ki vas poskušajo spreminjate, vse ki presojajo vaša ravnanja in tiste, ki se z vami družijo zgolj zaradi lastnih koristi. Srečala sem poseben tip ljudi, ki so zelo prijazni, v pogovoru kar malo pokroviteljski, vse vedo in imajo vedno prav. Pred takšnimi bežim, saj puščajo za sabo veliko slabih občutkov.

4. Ne obtožujte se

Vse otroštvo ste poslušali kritike: Nisi dovolj dober, nisi bil priden, ne ubogaš… Vse to poslušamo kot otroci od ljudi, ki nam največ pomenijo, od staršev in učiteljev. Vse te obtožbe naša podzavest shrani in jih poslušamo kot notranji govor. Pomoslite, kolikokrat se pohvalite – sami sebe, da ste nekaj dobro naredili. Zavedajte se, da ravnate tako, kot morete. Vaše odločitve so take, kot jih zmorete. Zato se ne obtožujte za svoja pretekla ravnanja in jih sprejemajte kot izkušnje. Dobro pa je, če lahko neprijetnim dogodkom dodate vsaj malo humorja.

5. Odpuščajte

Zamere, ki jih gojite do ljudi, ker so vam v preteklosti storili kaj slabega, vas prizadeli, škodujejo samo vam. Odpuščajte drugim in sebi. Marsikdaj nas ljudje prizadenejo nehote, ker preveč resno opravljajo svojo službo, ker so preveč obremenjeni z lastno situacijo. Zamera povzroča slabe občutkavam, tisti, ki vas je prizadel navadno za to sploh ne ve, pa četudi, ga vaša zamera ne boli.

6. Bodite hvaležni

Vadba hvaležnosti lahko poveča vašo srečo. Spomnite se, kaj je v vašem življenju lepo. Tudi če vam ne gre trenutno dobro, lahko najdete kaj, za kar ste hvaležni. Pomislite in počutili se boste bolje.

7. Skrbite za svoje telo

Skrbite ta svoje telo z zdravo prehrano. Poskrbite, da popijete dovolj zdrave vode. Ne pozabite na spanje. Da bo vaše telo v ravnovesju in bo optimalno delovalo, da se vam lahko sproščajo tudi hormoni, ki so potrebni za dobro razpoloženje, je nujen zdav nočni spanec. Odrasli potrebujemo na noč 7 do 9 ur spanja, otroci pa ustrezno več. V zdrav življenjski slog za več zdravja sodi tudi najmanj pol ure hoje dnevno. se vam zdijo dnevi prekratki, ne boste nič pridobili z daljšanjem na račun spanja. Več časa morate preživeti na prostem, uživate v naravi, to pomaga, da postanete bolj sproščeni in prisotni. Čeprav ste zaposleni, morate sprehode ali vrtnarjenje vključiti v svojo dnevno rutino.

Foto: Pixabay

Dodaj odgovor