Lazanja z manj kalorijami

Hofer je imel šampinjone v akciji, pa sem vzela 500 gramski zavojček rjavih. ali ste vedeli, da rjavi šampinjoni rastejo počasneje kot beli, da ostanejo dalj časa sveži in pri kuhanju manj upadejo. Šampinjoni imajo tudi nizko energetsko vrednost, 100 gramov ima samo 22 kcal.

“Gobe so zaradi svoje hranilne vrednosti, značilnega okusa in arome že od nekdaj zelo cenjeno živilo. So bogat vir kakovostnih beljakovin, zato so primerne tudi za vegetarijance. Gobe vsebujejo prehranske vlaknine in zelo malo maščob. Samo z gobami pa težko pokrijemo dnevne potrebe po beljakovinah. Gobe moramo imeti v prvi vrsti za začimbe in jih uporabljati kot dopolnilo drugim beljakovinskim jedem.“- so zapisali na portalu Prehrana.si

Tudi bučke imajo po še kar ugodni ceni. Vzela sem dve, ki sta imeli blizu pol kilograma. O bučkah sem že pisala, kako so primerne, če pazimo na težo, saj ima 100 g samo 16 kcal. Šampinjone navadno pripravim dušene kot prilogo, bučke pa tudi dušim in če dodam jajca ali sir, je to glavna jed. Danes pa sem oboje združila v lazanji. Tu je moj recept:

Lazanja z gobicami in bučkami

Sestavine:

  • 500 g šampinjonov
  • 400 g bučk
  • 1 zavitek vlečenega testa
  • 1 jajce
  • začimbe: peteršilj, kurkuma
  • 1 manjša čebula
  • jogurt ali kisla smetana
  • nariban sir

Priprava: Gobice očistim in narežem na lističe. Bočke operem in narežem podobno kot gobice. Čebulo sesekljam in jo na malo olja popražim toliko, da postekleni. Dodam bučke in gobice in malo vode, da se ne prismodi, preden zelenjava spusti svoj sok. Solim in dodam začimbe. Na hitro podušim in odstavim, preden se zelenjava zmehča.

V naoljen pekač položim tri liste vlečenega testa. Del testa, ki je v pekaču, premažem z zmesjo jajca in jogurta, položin na to še tri liste testa in znova premažem in potem še preostale liste testa, Obložim s tretjino zelenjave, pokrijem s tremi listi testa, na to premažem z zmesjo jogurta in jajca, če mi je ostalo od prej in dodam še tretjino zelenjave, pokrijem s tremi listi testa in dodam preostalo zelenjavo. Pokrijem s preostalim testom, ga premažem z jogurtom in posujem s sirom. Pečem pol ure pri 200 stopinjah Celzija.

Če k tej lazanji postrežem še zeleno solato ali radič s fižolom, je obrok popoln. Če želimo res zdrav obrok brez e-jev, naredimo vlečeno testo sami. Hitra različica zelenjavne lazanje, ki je bila včasih zelo priljubljena v naši družini, je s testeninami – navadnimi makaroni ali širokimi rezanci namesto testa.

Dodaj odgovor