Kava za zajtrk?

Ali zajtrkujete? Jaz že zelo dolgo ne več, pa ni prav. To se verjetno pozna tudi pri teži, vendar ne, kot bi lahko kdo pričakoval, da se bom manj redila, če izpustim obrok. Prehranski strokovnjaki ugotavljajo, da je za nadzorovanje teže in za hujšanje pomembno, da imamo pet obrokov dnevno, da nas ne popade volčja lakota in se potem brez občutka prenajemo. Torej je zajtrk, ki ni samo kava, zelo pomemben.

Večkrat brskam po portalu Prehrana.si, ker so tam res verodostojne informacije o prehrani. Tako sem zasledila tudi nekaj odličnih receptov za različne zdrave zajtrke. Ali ste vedeli, da si lahko iz zamrznjenega ali svežega mladega graha pripravite namaz za na kruh. tega se res ne bi domislila in bom jutri preizkusila. Tu je recept:

– 200 g graha (svež ali zamrznjen)
– strok česna
– 10 lističev sveže mete
– sol
– poper
– tekoči jogurt
– ajdov kruh
Priprava: Grah skuhamo v vodi do mehkega, odcedimo in prenesemo v mešalec. Dodamo strok drobno sesekljanega česna, svežo meto ter solimo in popramo po občutku. Mešam
o pri najvišji hitrosti. Med mešanjem dodajamo jogurt, da namaz postane dobro mazav. Po potrebi še dodatno začinimo. Postrežemo ohlajenega na rezini ajdovega kruha.”

Še več zanimivih receptov poglejte na tej povezavi Prehrana.si.

Pravijo in verjamem, da je res tako, da moramo imeti pet obrokov dnevno. Vendar pa tam po petdesetem, še posebej po šestdesetem moramo paziti, kakšni so ti obroki. Mlad in dinamičen lahko spravi vase karkoli in bo vse kalorije pokuril. Z leti pa se presnova upočasni in vse ostane na bokih in trebuhu, kar pa lahko ogroža življenje.

Našla sem tudi nekaj zanimivih napitkov, ki vzpodbujajo presnovo. Več o tem v naslednjem zapisu.

Foto: Pixabay

Dodaj odgovor