Zdrav obrok, če pazite na holesterol

Po priporočilih strokovnjakov naj bi zdrava prehrana vsebovala veliko polnozrnatih žitaric in zelenjave. Zdaj se začenja čas, ko lahko v naravi naberemo zdrava zelišča za solato in omake, prikuhe.

Kombinacija živil, ki dajejo najboljši izkoristek hranil je v solati, ki je pravzaprav kar glavna jed. Gre za ajdovo kašo z regratom in orehi. Ajda vseboje pomembne aminokisline in antioksidante, med njimi tudi flavonoide, ki ugodno delujejo na ohranjanje zdravega srca in ožilja. Prav tako je za zdravo srce pomembno uživanje zmerne količine orehov zaradi nenasičenih maščobnih kislin, ki varujejo srce in nižajo vrednosti slabega holesterola v krvi. Regrat pa z ugodnim učinkom na jetra podpira uravnavanje holesterola

Obrok je nasiten in zato je primeren tudi, če pazite na težo. Seveda pa je potrebno imeti mero – ker je okusno, lahko kaj hitro pojemo preveč. Tu je recept:

Sestavine

  • regrat
  • 15dag ajdove kaše

  • 10 dag orehov

  • limonin sok

  • sol

  • konopljino olje

 

Priprava:

Ajdovo kašo skuhamo v slani vodi. Regrat temeljito operemo in narežemo. Orehe z nožem na deski grobo nasekljamo. Nekaj orehovih jedrc prihranimo celih za dekoracijo. Ajdovo kašo, regrat in orehe damo v skledo, po okusu solimo, dodamo konopljino olje in limonin sok. Dobro premešamo in po vrhu posujemo s celimi jedrci orehov. 

Če imamo povišan krvni tlak, bomo pri uporabi soli previdni.

Dodaj odgovor